Lovecycle torna a la càrrega.
Pedals, ritme i molta energia. El pròxim 16 de juny portem a LoveCycle al nostre espai per a una sessió de indoor cycling que no et pots perdre.
Una sessió per a desconnectar de tot, deixar-te portar per la música i sortir sentint-te millor que quan vas entrar. Tant si ets habitual del cycling com si vols descobrir de què va tot això, aquesta és la teva sessió.
I quan acabis, ens quedem: després de la sessió t'espera un After Ride per tancat el dia com es mereix.
18:45h Reggaeton + House
19:45 Especial Bad Bunny
I quan acabis, ens quedem: després de la sessió t'espera un After Ride per a tancar el dia com es mereix.